Nowy Dyrektor Marketingu w KHS Krosno S.A.
Krośnieńskie Huty Szkła Krosno S.A. w ramach restrukturyzacji wzmacniają zespół handlowy.
Stanowisko Dyrektora ds. Handlu i Marketingu od ponad 6 miesięcy sprawuje Miroslav Panacek, natomiast jego zastępcą odpowiedzialnym w całości za marketing został Tomasz Łucek. Restrukturyzacja w spółce jest jednym z etapów planu optymalizacji jej działań.
Do zadań nowego wicedyrektora, 31-letniego Łucka, będzie należało m.in. zbudowanie nowego Działu Marketingu oraz przygotowanie długofalowego planu strategicznego (również strategii marketingowej) dla nowo powstającego holdingu - Grupy Kapitałowej Krosno SA. Oprócz tego Łucek zajmie się bieżącą realizacją działań marketingowych Krosna na całym świecie.
Do obowiązków nowego wicedyrektora będzie należało zaplanowanie, przygotowanie i realizacja efektywnej strategii marketingowej dla Grupy Kapitałowej Krosno. W pierwszej kolejności restrukturyzacja i organizacja prężnej struktury działu, w dalszej sukcesywne wdrażania działań na wszystkich obszarach, w których Krosno potrzebuje marketingowego wsparcia od wewnętrznego PR-u począwszy, na umacnianiu marki Krosno na wszystkich kontynentach świata skończywszy.
Łucek będzie także odpowiedzialny za nadzór i kierowanie strukturami zależnymi bezpośrednio od marketingu czyli Działem Przygotowania i Produkcji Opakowań oraz Wzorcownią, w której pracuje kilkunastu designerów i projektantów.
Tomasz Łucek przeszedł do KHS Krosno po ponad 4-letniej pracy w Agencji Reklamowej S4, gdzie od 2005 roku pełnił funkcję Business Development Directora. Był wówczas odpowiedzialny za współtworzenie strategii dla firmy oraz jej ekspansję zagraniczną. Wcześniej, jako Group Account Manager, pracował m.in. dla Nomi S.A., Browaru Belgia, Carlsberg Polska, Tesco Polska, BP Polska czy Eden Springs. Zanim zasilił szeregi S4 w 2001 roku, pracował m.in. dla eCenter S.A. i Pro Futuro S.A jako Key Account Manager. Łucek jest absolwentem kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie niepoprawny optymista, zazwyczaj zajęty i ciągle w ruchu. Poszukuje „prawdziwego hobby”, lubi dobrą literaturę i efektowne kino. Ulubiona książka to „Książę” Niccolo Machiavellego. Przepada za włoską kuchnią. Z przyjemnością spaceruje po Starym Krakowie. Wolny czas spędza z rodziną - żoną Joanną, 3,5 letnią córką Weroniką i dwumiesięczną Olą. Przyjaciel domu to seter angielski Ginger, podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Marketingu w KHS Krosno S.A.