SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy produkt w obrębie marki Kucharek

Kostki rosołowe będą drugim produktem w obrębie marki Kucharek. Aby wprowadzić ten produkt firma dokonała inwestycji w wysokości ok. 2 mln euro (zakupienie lini produkcyjnych). W Polsce będzie to trzecia marka kostek rosołowych - po kostkach Knorra i Winiar.

Obecnie kostki wspiera duża kampania reklamowa w handlowej prasie branżowej, informująca jednocześnie o zmianie na pozycji lidera rynku przypraw. W niedługim czasie ruszy kampania reklamowa promująca produkt kierowana do konsumentów (telewizja, prasa, radio).

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt w obrębie marki Kucharek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl