SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy program samplingowy do młodych rodzin

Firma Present-Service S.A. wprowadza od września br. nowy, regularny program samplingowy dla młodych rodzin 'Mam 6 miesięcy'.

Jest to pierwszy program w Polsce skierowany do takiej grupy docelowej. Ideą jest przesłanie drogą pocztową (tradycyjny mailing pocztowy) na adres matki bezpłatnego pakietu zawierającego materiały reklamowe o produktach i usługach dla matki, dziecka i całej rodziny. Grupę docelową stanowią rodzice dzieci 6-miesięcznych, mieszkający w miastach. Przesyłka zawierać będzie list informacyjny oraz materiały reklamowe różnych firm: próbki produktów, ulotki, katalogi itp. Dzięki programowi „Mam 6 miesięcy” Present-Service gwarantuje dotarcie do 80% grupy docelowej (dzieci w wieku 6 m-cy), podano  w komunikacie.

Dołącz do dyskusji: Nowy program samplingowy do młodych rodzin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl