Nowy sponsor programu 'Szkło kontaktowe'
Serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl sponsoruje magazyn 'Szkło kontaktowe' w TVN 24.
Codziennie od 4 grudnia sponsorem programu „Szkło kontaktowe” jest serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl
W ramach sponsoringu w TVN 24 emitowane będą billboardy sponsorskie gazetapraca.pl w formie spotów reklamowych. Spoty emitowane będą przed i po magazynie oraz w zajawkach programu.
Szkło kontaktowe jest jedną z najlepiej oglądanych pozycji programowych w TVN24 wśród grupy internautów oraz pracodawców, co zapewni nam budowę świadomości marki serwisu rekrutacyjnego gazetapraca.pl oraz szeroki zasięg wśród widzów stacji – mówi Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu pionu Internet Agora S.A.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja DDB.
Dołącz do dyskusji: Nowy sponsor programu 'Szkło kontaktowe'