Ofensywa reklamowa radia TOK FM
1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania wizerunkowa radia TOK FM, ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciu Andrzeja Czeczota.
Reklamy radia TOK FM, które będą się ukazywać od 1 kwietnia, prezentują pasma i audycje, pojawiające się na co dzień na antenie stacji - m.in. "Poranek Radia TOK FM", "E.K.G Ekonomia Kapitał Gospodarka", "Kochaj się długo i zdrowo" i "Popołudnie Radia TOK FM". Każdy z programów przedstawiony został w artystycznej wizji rysunków Andrzeja Czeczota. Na reklamach znajdą się ponadto informacje o czasie emisji danej audycji, a także logo stacji i częstotliwości radia w 10 miastach nadawania.
Pomysłodawcą kampanii jest współpracujący z radiem artdirector Piotr Kulawczuk. Nowe reklamy radia TOK FM ukażą się w prasie ("Polityka", "Forum", "Gazeta Wyborczej" i "Metro") oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Media zaplanował dział promocji radia TOK FM.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa reklamowa radia TOK FM