SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofsajd.onet.pl i Babol.pl najpopularniejszymi serwisami sportowymi na luzie

Wśród humorystycznych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejszymi są Ofsajd.onet.pl i Babol.pl, które w skali roku osiągnęły duże wzrosty. Straciły natomiast o wiele mniej popularne Zczuba.pl, Zkarnego.interia.pl i Wprzerwie.pl.

Z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że Ofsajd.onet.pl (należący do Grupy Onet - RASP) w styczniu br. odwiedziło 2,83 mln internautów, którzy wykonali na stronie 65,2 mln odsłon i spędzili na niej średnio po 17 minut. Tymczasem Babol.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 2,75 mln użytkowników, 37,2 mln odsłon i 10,5 minuty na użytkownika.

Pozostałe humorystyczne serwisy sportowe nie odwiedziło nawet 200 tys. internautów. Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl) miała 198 tys. użytkowników i 695 tys. odsłon, Zkarnego.interia.pl - 193 tys. użytkowników i 537 tys. odsłon, a Wprzerwie.pl (Grupa Onet - RASP) - 132 tys. użytkowników i 852 tys. odsłon.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2014 roku

Serwisy sportowe na luzie w styczniu 2014 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

ofsajd.onet.pl

2 833 869

65 181 022

2 091 763

00:17:01

13,42%

babol.pl

2 748 148

37 230 611

2 330 199

00:10:29

13,01%

zczuba.pl

197 954

694 924

39 938

00:07:18

0,94%

zkarnego.interia.pl

193 304

536 884

23 224

00:03:13

0,92%

wprzerwie.pl

132 436

851 759

113 848

00:04:51

0,63%


W ciągu roku Ofsajd.onet.pl zyskał nieco ponad milion użytkowników (to wzrost o 55,7 proc.), a liczba jego odsłon zwiększyła się o 111 proc. - z 30,9 do 61,2 mln. Za to czas spędzany przez przeciętnego użytkownika na stronie zmalał o 2:27 minuty (spadek o 12,6 proc.).

Dzięki temu Ofsajd.onet.pl wyprzedził Babol.pl, który też zanotował wzrosty, ale niższe - o 805 tys. użytkowników i 11,5 mln odsłon (to 41,4 i 44,9 proc. w górę). Natomiast czas przypadający na użytkownika zmniejszył się o 1:03 minuty (9,1 proc. w dół).

Mniejsze serwisy zanotowały spadki szczególnie pod względem liczby odsłon. Zczuba.pl miało ich o 466 tys. mniej niż rok wcześniej (40 proc. w dół), Zkarnego.interia.pl - o 878 tys. (62 proc. w dół), a Wprzerwie.pl - o 304 tys. (26 proc. w dół). Ponadto w pierwszym serwisie przeciętny użytkownik spędził o 6:04 minuty mniej, a w drugim - o 4:51 minuty (to spadki o 45 i 60 proc. w dół)

Serwisy sportowe na luzie rok po roku (Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

styczeń 2014

styczeń 2013

real users

odsłony

czas na RU [godz:min:s]

real users

odsłony

czas na RU [godz:min:s]

ofsajd.onet.pl

2 833 869

65 181 022

00:17:01

1 820 237

30 902 636

00:19:28

babol.pl

2 748 148

37 230 611

00:10:29

1 943 662

25 691 125

00:11:32

zczuba.pl

197 954

694 924

00:07:18

194 416

1 160 784

00:13:22

zkarnego.interia.pl

193 304

536 884

00:03:13

247 751

1 415 272

00:08:04

wprzerwie.pl

132 436

851 759

00:04:51

150 755

1 155 622

00:04:45

Dołącz do dyskusji: Ofsajd.onet.pl i Babol.pl najpopularniejszymi serwisami sportowymi na luzie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J23
nie ma tu większego znaczenia kto jest pierwszy a kto trzeci, przynajmniej z punktu widzenia odbiorcy. To wszystko dokładnie to samo, więc jedynie kwestia lepszego marketingu i wejść ze strony głównej.
odpowiedź