SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogólnopolska kampania społeczna - Akcja 36

"Wiek nie chroni przed miłością, ale miłość chroni przed upływem czasu"

Akcja36 to ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu podniesienie jakości relacji między partnerami w dojrzałych związkach. Szczególnie istotne dla idei Akcji36 jest zwrócenie uwagi zarówno pań jak i panów na możliwości odbudowywania romantycznej atmosfery i prawdziwej bliskości we wzajemnych stosunkach. Akcja36 podejmuje trudne tematy dotyczące partnerstwa, dojrzałej miłości oraz zdrowia seksualnego, a zwłaszcza problemów we współżyciu spowodowanych zaburzeniami erekcji. Akcja36 przypomina sprawdzone sposoby na udane życie we dwoje, poddaje pomysły na wspólne spędzanie czasu, tworzy niepowtarzalną platformę do odbudowywania porozumienia i bliskości między partnerami. Organizatorzy kampanii chcą zwrócić uwagę na problem jakim jest obniżanie się z czasem jakości związków, pokazując jednocześnie jak niewiele wystarczy, aby parom o długim stażu pomóc przywrócić gorącą atmosferę pierwszych spotkań.

Sztuką w związku dwojga ludzi jest odnalezienie bliskości, która nie ogranicza i stworzenie w nim przestrzeni dla obopólnego rozwoju. Istotne jest także przekroczenie ograniczających, schematycznych zachowań i reakcji oraz otwarcie się na partnera oraz na jego zmieniające się potrzeby. Ta sztuka, sztuka życia we dwoje nierozerwalnie związana jest z czasem. Czas niezbędny jest do poznania, do pokochania. Z drugiej strony to ten mijający czas obwiniamy za niepowodzenia w małżeństwie, czy związku. Z czasem ukochana osoba powszednieje, przestajemy dostrzegać zalety partnera, a na pierwszy plan wychodzą rutyna, pośpiech i praktyka małżeńskiej codzienności. Trudno nie zgodzić się z tym, że czas ma ogromny wpływ na jakość związku i relacje pomiędzy partnerami.

Wieloletnia radość z udanego związku jest możliwa, choć wydaje się, że we współczesnym świecie coraz trudniejsza. Zmiany norm etyczno-obyczajowych, tendencja do wygodnego życia oraz postępująca atomizacja społeczna przyczyniają się do tego, że coraz rzadziej słyszymy o szczęśliwcach obchodzących kolejne rocznice. Tak jednak być nie musi.

W miłości jest wiele mitów. Na przykład, że miłość to tylko uczucie, a to jest również postawa: i rozum, i wola, odpowiedzialność, intencja kochania. Od tej intencji kochania zależy często bardzo wiele. Miłe gesty, wzajemna akceptacja, wspólne spędzanie czasu, romantyczne wieczory mogą być szansą na umocnienie więzi pomiędzy partnerami. Dlatego też Akcja36 podpowiada gdzie spędzić niezapomniany wieczór, jak mile zaskoczyć ukochaną osobę, jak tworzyć i jak dbać o nastrój, w jaki sposób okazywać uczucia. Akcja36 inspiruje również do własnych, indywidualnych przemyśleń i działań.

Akcja36 poruszać będzie także intymne tematy – niesłusznie uważane przez niektórych za tematy tabu. Seks jest przecież jednym z najistotniejszych elementów spajających związek. Życie erotyczne dwojga ludzi może dać tyle głębokich przeżyć i radości, że warto walczyć o jego piękno i głębię. Rutyna w sypialni a tym bardziej brak seksu oznaczają często niezaspokojenie jednej z najważniejszych sfer ludzkiego życia. Od dawna wiadomo, że nieudane pożycie seksualne ma niszczący wpływ na powodzenie związku. Polacy nie umieją rozmawiać o seksie, a w przypadku braku porozumienia w tej ważkiej kwestii, partnerzy nieuchronnie się od siebie oddalają. Wraz z pojawieniem się problemów w sypialni, w związku narastają konflikty, partnerzy unikają nie tylko zbliżeń, ale i czułych gestów czy miłych słów, stąd łatwo o rozpad związku. “Od wieków ci, którzy znali tajemnicę przemiany związku z partnerem lub partnerką w nową jakość, wykorzystywali seksualność jako pełne ogromnych możliwości narzędzie wewnętrznego rozwoju. Stąd też umiejętne podejście do tematu seksualności jest podstawą powodzenia naszej kampanii” – powiedział prof. Zbigniew Lew-Starowicz.

Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska kampania społeczna - Akcja 36

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl