SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMI Media House wspiera debiut marki Smart Bee Club

Na polskim rynku debiutuje Smart Bee Club, marka adresowane dla dzieci, która łączy w swoich produktach walory edukacyjne z zabawą przy wykorzystaniu Augmented Reality, w modelu subskrypcyjnym. Jej ambasadorami są Fizzy i Beezy. Debiut marki wspiera agencja OMI Media House.

Smart Bee Club to internetowy klub naukowy z zestawami eksperymentów dla dzieci i ich rodziców. Buduje on społeczność dzieci otwartych na nowe technologie, rozumiejących świat i niebojących się go zmieniać.

Jest to zabawa, w trakcie której Fizzy i Beezy (ambasadorzy marki) pokazują  oblicze dziedzin STEM (science, technology, engineering, math).

Jest to duet niesfornych i żądnych wiedzy dzieciaków, które objaśniają zjawiska w przystępny sposób. Występują zarówno w materiałach marketingowych, jak i w animacjach przeplatających instrukcje. Użytkownicy mogą zrobić sobie z nimi zdjęcie dzięki dedykowanej aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość.

Wraz z zestawami eksperymentów naukowych co miesiąc subskrybenci otrzymują pakiet dodatków, takich jak karta do AR, kolekcjonerskie gadżety oraz dostęp online do animowanych filmów, ilustrowanych instrukcji i ciekawostek rozwijających wiedzę.

Za wsparcie debiutu marki na polskim rynku odpowiada OMI Media House. Zadaniem agencji było opracowanie spójnej, wyróżniającej się tożsamości i komunikacji marki już od samego startu. Począwszy od nazwy zostały opracowane: identyfikacja wizualna, tone of voice, claim, animowane filmy promocyjne i produktowe oraz reklamy digital. OMI Media House było również wsparciem w projektowaniu zawartości na stronę internetową marki.- Misja założycielek Smart Bee Club była jasno określona: chciały zmienić jakość postrzegania nauki przez dzieci, z trudnego–na czadowy.​Oprócz swojego głównego zadania: edukacji, klub wychodzi naprzeciw nowym technologiom, by komunikować się w dobrze znanej dzieciom przestrzeni, czyli w cyfrowym świecie​ - mówi Ola Misiura, creative director OMI.

Produkt jest adresowany do rodziców i dzieci w wieku wczesnoszkolnym, by podnieść atrakcyjność przyswajania wiedzy w kreatywny sposób. Propaguje odkrywanie świata nauki w doświadczalny sposób oraz wspólnie spędzony rodzinny czas.

Dołącz do dyskusji: OMI Media House wspiera debiut marki Smart Bee Club

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl