Orzeźwienie na pustyni reklamuje Tymbark (wideo)
Do emisji w telewizji i internecie trafiła nowa reklama napojów Tymbark (produkowanych przez Maspex Wadowice). Kampanię przygotowały firmy 21 East i Mindshare Polska.
Bohaterem nowego spotu Tymbarku jest spragniony mężczyzna wędrujący po pustyni. Po sięgnięciu po promowany napój natychmiast przenosi się na imprezę na basenie, gdzie bawi się z przyjaciółmi. Druga część reklamy rozgrywa się w miejskiej scenerii, a efekt orzeźwienia pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie.
Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych (m.in. Polsacie czy TVN) oraz internecie (m.in. serwisach VoD i YouTube).
Kreację i produkcją reklamy zajęła się agencja 21 East, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Orzeźwienie na pustyni reklamuje Tymbark (wideo)