Osiem agencji chętnych do przygotowania kampanii o ochronie powietrza w Małopolsce
W przetargu Urzędu Marszałkowskiego województwa małopolskiego na stworzenie kreacji i realizację społecznej kampanii dotyczącej ochrony powietrza w Małopolsce bierze udział osiem agencji. Walczą o zlecenie wycenione na 1,026 mln zł netto.
Oferty w przetargu złożyły: bringMore advertising (z ceną brutto 1,1 mln zł), Centrum Promocji i Reklamy Remedia (z ceną 1,08 mln zł), Aplan Media (z ceną 1,2 mln zł), Tarraya (z ceną 996,3 tys. zł), ClickAd Interactive (z ceną 1,06 mln zł), Ermat Group (z ceną 1,04 mln zł), Mastermind Media (z ceną 1,25 mln zł), Agencja Reklamowa dsk (z ceną 1,12 mln zł).
Zaplanowana przez władze Małopolski kampania będzie prowadzona w ramach projektu zintegrowanego LIFE „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego - Małopolska w zdrowej atmosferze”. Ma ruszyć na początku września i potrwa do końca listopada 2019 roku.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się stworzeniem kreacji i emisją spotu radiowego na antenie wybranych rozgłośni radiowych, przygotowaniem projektów billboardów oraz ich ekspozycją na billboardach i nośnikach mobilnych, publikacją reklam w prasie, działaniami w social mediach.
Dołącz do dyskusji: Osiem agencji chętnych do przygotowania kampanii o ochronie powietrza w Małopolsce