OSM Piątnica po raz pierwszy reklamuje serki homogenizowane
Spółdzielnia OSM Piątnica rozpoczęła właśnie pierwszą kampanię reklamową serków homogenizowanych - nowości w ofercie marki. Przygotowały ją Plej i Five Media.
„Najlepsze coś bym zjadł” to nowy serek homogenizowany z Piątnicy, dostępny w czterech wariantach - waniliowym, naturalnym, truskawkowym oraz stracciatella.
W kampanii reklamowej podkreślono walory serków homogenizowanych - naturalny i prosty skład oraz ponadczasowy smak. Dzięki obecności naturalnych tłuszczów, zapewniają również optymalne przyswojenie witamin A, E, D oraz K. W spocie zobaczymy znaną już z innych reklam OSM Piątnica Panią Eugenię.
Bohaterka spotów, nagranych w naturalnym wiejskim środowisku, podaje bliskim serek z Piątnicy, bo najlepiej wie, co naturalne i zdrowe.
Kampania nowych serków homogenizowanych z Piątnicy będzie prowadzona w telewizji oraz na kanałach VOD, gdzie emitowane będą 30- i 15-sekundowe filmy.
Kreację spotów przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
Dołącz do dyskusji: OSM Piątnica po raz pierwszy reklamuje serki homogenizowane
oohmagazine.pl/public/upload/custom/rzezba_serek%20z%20kr%C3%B3wk%C4%85_2.jpg