Pan Pikto dla Blubbisiów
Pan Pikto rozpoczęła działania, mające na celu wprowadzenie napolski rynek nowej zabawki o nazwie Blubbisie.
W polskich sklepach będzie dostępna we wrześniu.
Zadaniem Pana Pikto jest przygotowanie i wdrożenie kompleksowejstrategii działań promocyjnych, związanych z wprowadzeniemBlubbisiów na rynek, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi publicrelations. Blubbisie zostały zaprezentowane prapremierowo naPikniku Mother & Baby (Warszawa, 16 VI 2007), gdzie zostałyentuzjastycznie przyjęte przez gości wydarzenia. Ich prezentacjitowarzyszyła m.in. obecność Odety Moro-Figurskiej oraz jej córeczkiSoni.
Wyłącznym importerem i dystrybutorem Blubbisiów w EuropieŚrodkowo-Wschodniej jest firma Marko z Wodzisławia Śląskiego -potentat na polskim rynku zabawkarskim.
Agencja współpracuje z firmą Marko od kwietnia 2007, a opróczBlubbisiów opiekuje się również 5 innymi brandami, będącymi wofercie Marko, takimi jak Disney, Taf Toys, Dream Baby, Be Safe czyBaby Art.
Dołącz do dyskusji: Pan Pikto dla Blubbisiów