SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugi sezon serialu „Park Jurajski: Obóz Kredowy” od 22 stycznia w Netfliksie (wideo)

W piątek, 22 stycznia w Netfliksie udostępniony zostanie drugi sezon serialu animowanego „Park Jurajski: Obóz Kredowy”.

Akcja kreskówki toczy się w tym samym planie czasowym, co pierwszy film z serii „Jurassic World” i opowiada o grupie sześciorga nastolatków uczestniczących w obozie, który znajduje się na przeciwległym brzegu wyspy Isla Nublar. Początkowo zabawa w parku linowym w dżungli zdają się być przygodą. Problem pojawia się, gdy przypadkiem zostają uwolnione dinozaury.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z najnowszych informacji, od piątku, 22 stycznia w Netfliksie dostępny będzie drugi sezon animacji.

Showrunnerami i producentami wykonawczymi serialu „Park Jurajski: Obóz Kredowy” są Scott Kreamer i Lane Lueras.

>>> Netflix przygotowuje interaktywną animację "We Lost Our Human"

Za produkcję wykonawczą odpowiadają też Steven Spielberg, Colin Trevorrow i Frank Marshall.

Konsultacji producenckich udzielał Zack Stentz, który odpowiedzialny jest również za opracowanie serialu.

Czytaj także: Netflix na produkcje w Wielkiej Brytanii wyda w tym roku miliard dolarów

Netflix latem zyskał 2,2 mln subskrybentów

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.

W trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.

Według badania Mediapanel w październiku br. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,36 mln polskich internautów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon serialu „Park Jurajski: Obóz Kredowy” od 22 stycznia w Netfliksie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl