SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Payback organizuje urodzinową promocję - 5x więcej punktów

15 września rusza promocja Payback pod hasłem "5 razy więcej punktów", zorganizowana z okazji pierwszych urodzin programu na polskim rynku.

Uczestnicy będą mogli zbierać rekordową liczbę punktów u 13 partnerów jednocześnie i szybciej wymieniać je na nagrody w Payback. Promocja potrwa przez tydzień, od 15 do 21 września.

Aby otrzymać 5 razy więcej punktów, trzeba posiadać kartę Payback i zrobić zakupy lub skorzystać z usług u takich partnerów programu jak: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real oraz APTEKA1, Bank Zachodni WBK, Etap Hotel, Home.pl, JYSK, Kolporter, MANGO MEDIA i Mix Electronics.

Promocję "5x więcej punktów" będzie wspierała ogólnopolska kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będą się ukazywać w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP, Polsat). Za kreację odpowiada Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.

Uczestnicy Payback otrzymają także newsletter zachęcający do udziału w akcji, a w punktach sprzedaży partnerów biorących udział w promocji znajdą materiały POS. Tydzień "5x więcej punktów" będzie też promowany na stronie www.payback.pl i stronach partnerów promocji.

Dołącz do dyskusji: Payback organizuje urodzinową promocję - 5x więcej punktów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MarzenaG
Good news! z zainteresowaniem - i czynnie zbierajac punkty - obserwuje ten Program. Widac jak systematycznie i konsekwentnie sie rozwija i zdobywa coraz to nowych zwolennikow. Dodatkowa porcja punktow na urodziny na pewni spodoba sie uczestnikom choc i bez tego paybak ma przewage nad konkurencją jako program multipartnerski. Jestem ciekawa czy bedzie sie dalej tak dynamicznie rozwijał i osiagnie status podoobny do niemieckiego wzorca. Czy taka forma "oszczedzania" bedzie popularna wsród konsumentow?
odpowiedź
User
radekmac
kreacja rzeczywiście powalająca - brawo Ogilvy!
odpowiedź
User
Kuba
Kupiłem w tym czasie wycieczkę przez fly.pl i moje konto zasiliła taka ilość punktów, że wreszcie mogę na coś wartościowego je wymienic! Bedzie na prezent gwiazdkowy dla zony;)
Oby wiecej takich akcji!
odpowiedź