Peppermint dla Aquaform
Peppermint przygotował kampanię promocyjną dla Shower Star
"Nagród czar z Shower Star" - pod takim hasłem 1 marca ruszyła kampania promocyjna produktów marki Shower Star skierowana do klientów indywidualnych. Trwa również promocja sprzedaży dla instalatorów - "Instaluj Aquaform". Obie kampanie dla Aquaform Sp. z o.o. przygotowała agencja Peppermint.
Kampania "Nagród czar z Shower Star" ma charakter promocji sprzedaży połączonej z loterią promocyjną i skierowana jest do klientów, którzy poszukują artykułów do wyposażenia łazienek. Promocją objęte są wszystkie produkty marki Shower Star: kabiny prysznicowe, brodziki, parawany, wanny oraz wanny z hydromasażem. Zadaniem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu urządzeń Shower Star. Atrakcyjność akcji podnosi możliwość wygrania wartościowych nagród - nagrodą główną jest samochód Skoda Fabia. Na pozostałych laureatów czekają: zestaw kina domowego, 5 odtwarzaczy DVD oraz 100 bonów towarowych o wartości 100 zł. Zakup zestawu: kabina prysznicowa + brodzik premiowany jest dodatkową szansą na wygranie nagrody głównej. Każdy Klient, który kupi jeden z promocyjnych produktów, wypełni kupon promocyjny oraz wrzuci go do urny lub odeśle w terminie, weźmie udział w losowaniu nagród. Na kuponach promocyjnych znajdują się ukryte symbole nagród. Klient może je odczytać, a tym samym dowiedzieć się jaką nagrodę ma szansę wygrać, przykładając kupon do zaznaczonego miejsca na znajdującej się w markecie urnie promocyjnej. Z wzorów na urnie i kuponie powstanie symbol nagrody.
Na potrzeby kampanii agencja PEPPERMINT przygotowała liczne materiały POS: kupony promocyjne, naklejki, plakaty, ulotki, urny promocyjne z systemem sprawdzania kuponów oraz hangery. Akcję dodatkowo wspiera mini-kampania ATL. Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca maja 2004.
Jednocześnie od 1 lutego trwa promocja sprzedaży "Instaluj Aquaform" skierowana do instalatorów produktów sanitarnych. Jej celem jest zebranie grupy instalatorów, z którymi możliwe będzie nawiązanie długofalowej współpracy. Uczestnicy mogą uzyskać dostęp do bieżących informacji o produktach Aquaform oraz szansę wzięcia udziału w specjalistycznych szkoleniach. Udział w promocji polega na zbieraniu naklejek z kuponami umieszczanymi w opakowaniach produktów promocyjnych i wklejaniu ich do specjalnego formularza. Nagrodami gwarantowanymi w akcji jest 1000 koszulek, a dla 10 uczestników, którzy zbiorą najwięcej kuponów - odtwarzacze DVD. O promocji dla instalatorów informują materiały POS: naklejki, formularze oraz ulotki dla sprzedawców. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2004.
Dołącz do dyskusji: Peppermint dla Aquaform