Personalizowane etykiety promują wódkę Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw wspiera markę wódki Pan Tadeusz (należącej do spółki Wyborowa) w realizacji projektu „Czas nazwać wódkę po imieniu”.
Akcja promuje dostępne od niedawna na rynku butelki z personalizowaną etykietą. Konsumenci mogą je zamówić na stronie internetowej marki i w nowo powstałym serwisie barpremium.pl, a także zakupić w wybranych sklepach.
Brand Kolektyw odpowiada m.in. za przygotowanie: treści publikowanych w kanałach social media, mailing promocyjny oraz kreacje reklamowe. Współpraca ma charakter projektowy.
Pan Tadeusz to po Ballantine’s i Wyborowa kolejna marka z portfolio Wyborowa Pernod Ricard, która zdecydowała się na współpracę z agencją.
Agencja Brand Kolektyw została założona w lutym br. przez Dominika Ubycha i Pawła Michaluka, w przeszłości związanych m.in. z Przeagencją.
Dołącz do dyskusji: Personalizowane etykiety promują wódkę Pan Tadeusz