'Pieniądze przychodzą. Po prostu'
To hasło nowej kampanii HP zrealizowanej przez Publicis i Optimedia.
Firma Hewlett-Packard rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą sprzedaż laserowych i atramentowych urządzeń drukujących skierowanych do małych i średnich firm. Działania reklamowe prowadzone pod hasłem „Pieniądze przychodzą. Po prostu” mają na celu poinformowanie klientów o nowej promocji produktów HP i zachęcenie do wzięcia w niej udziału.
Kreację lokalnie przygotowała agencja reklamowa Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital, departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Internet i radio wykorzystywane w działaniach reklamowych są wspierane poprzez materiały POS w miejscach sprzedaży: wobblery, naklejki na produkty oraz plakaty. Główny visual kampanii przedstawia bukiet stworzony z banknotów „Złotych” i hasło: „Przyjmij kasę. Nawet 400 zł”. Mechanizm promocji jest następujący: każdy, kto do 13 kwietnia br. kupi minimum jedno urządzenie drukujące marki HP (max. 5 produktów), a następnie zgłosi swój udział w akcji wysyłając faksem formularz dostępny na stronie www.hp.pl/400, może dostać zwrot kwoty zakupu nawet do 400 zł.
30-sekundowe spoty są emitowane mi.n. w: Radiu Zet, Antyradiu, Radiu Pin, Radiu TOK FM oraz Trójce. Formaty internetowe natomiast pojawiają się w takich portalach jak: Rzeczpospolita - Dobra Firma, Onet - Internet i Komputery, Interia- Moja Firma, Manager Money.
Wartość budżetu kampanii, która potrwa do 15 kwietnia br., nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: 'Pieniądze przychodzą. Po prostu'