Pierwsi polscy finaliści Golden Drum
Lowe GGK i 4 agencje interaktywne w finale Golden Drum.
Wśród 35 finalistów z 95 zgłoszonych kampanii reklamowych na 12. festiwal Golden Drum w Portorożu znalazła sie tylko jedna praca z Polski.
Jest to kampania agencji Lowe GGK dla firmy Nestle. W kategorii media awards Polacy nie zakwalifikowali się do finału. W kategorii web site Polska ma najwięcej finalistów - 6, przy ogólnej liczbie 17 finalistów z 86 zgłoszonych prac. Na listę finalistów zakwalifikowały się agencje: Click5 dla marki Mountain Dew/Pepsi Americas za "MD-Extreme.pl Website", Byss dla Carlsberg Polska za "Carlsbergville-online winter village", ARC Worldwide Polska dla Levis 501 za "Make your own anti-form", ARC Worldwide dla PZL za "PZL pieces composer", ARC Worldwide Polska dla US Pharmacia za "Take a pill1" i Max Weber dla Sanitec Koło za "Reflex Koło".
W tym roku na Golden Drum wpłynęło 2483 zgłoszenia z 40 krajów (najwięcej ze Słowenii). Polacy przysłali 189 zgłoszeń, 58 w kategorii reklamy telewizyjnej, 83 w kategorii druk, 16 w kategorii web sites, 2 w kategorii media awards, 12 w kategorii art direction, 7 w kategorii kampanie reklamowe i 11 na plakat promujący miasto Piran.
Dołącz do dyskusji: Pierwsi polscy finaliści Golden Drum