'Pilnuj drinka' w klubie
Dom sprzedaży ARBOmedia przygotował kampanię, która ma zwrócić uwagę młodych ludzi - stałych bywalców imprez i dyskotek na coraz poważniejszy problem dostępności na polskim rynku tzw. pigułki gwałtu.
ARBOmedia stworzyła własna sieć nośników reklamowych, które umieszczać będzie na dźwiach i ścianach klubowych toalet w całym kraju. Pierwszym przedsięwzięciem firmy jest akcja mająca zwrócić uwagę i przestrzec młodzież przed substancja GHB - potocznie zwaną pigułka gwałtu. Kampanii towarzyszyć będzie hasło: Pilnuj drinka.
Oryginalne i specyficzne miejsce umieszczenia plakatów ma na celu dotarcie do jak największej ilości odbiorców - ludzi prowadzących aktywny tryb życia, lubiących zabawę i dobra rozrywkę. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niebezpieczeństwo jakie powoduje narkotyk.
Kampania już ma swój duży oddźwięk na licznych portalach internetowych. W ciągu miesiąca wyemitowano 500 tyś odsłon billboarda z cappingiem na takich stronach jak: mtv.pl, kozaczek.pl czy clubzone.pl.
Lokalizacja miejsc reklamowych obejmuje 300 punktów w największych miastach i regionach turystycznych Polski. Ramki ze względu na miejsce w którym są prezentowane, a także profil odbiorców są swobodne często nawet prowokujące, najważniejsze jednak żeby były skuteczne.
Dołącz do dyskusji: 'Pilnuj drinka' w klubie