Pinokio w kampanii społecznej na temat HIV (wideo)
Nowa francuska kampania społeczna dotycząca wirusa HIV wykorzystuje motyw drewnianego chłopca Pinokia.
Przygotowany z myślą o kampanii spot pt. „Woody” przedstawia dorosłego Pinokia, który poznaje dziewczynę w klubie, a następnie spędza z nią wieczór w mieszkaniu. Gdy dochodzi do zbliżenia, Pinokio zapewnia partnerkę, że prezerwatywa nie jest mu potrzebna, co skutkuje powiększającym się nosem bohatera. Spot kończy hasło „Czasami możesz kłamać nieświadome”.
Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem osób zarażonych wirusem HIV, które o tym nie wiedzą. Według przytaczanych badań w całej Europie ich liczba może sięgać 650 tys.
Akcję realizuje organizacja Aides, natomiast spot przygotował paryski oddział agencji TBWA. W sieci pojawiło się również wideo przedstawiające proces powstawania spotu.
Dołącz do dyskusji: Pinokio w kampanii społecznej na temat HIV (wideo)
kocham cię DR. PAUL Emen i nigdy nie zapomnę , i obiecuję podzielić się tym zeznania wszystkich tam , w każdym miejscu i mogą być . dzięki jeszcze raz .