SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco

Do zespołu firmy KRM, zarządzającej sklepami marki obuwia Ecco, dołączył Piotr Kreft. Objął stanowisko head of marketing and e-commerce operations.

Piotr KreftPiotr Kreft

Na nowym stanowisku Kreft odpowiada za zarządzanie globalnymi operacjami marketingowymi i e-commerce we wszystkich kanałach, dział obsługi klienta, a także wdrożenie strategii omnichannel.

Z branżą e-commerce i marketingową Piotr Kreft jest związany od 11 lat. Poprzednio pracował w The Heart Warsaw, gdzie wdrażał innowacje rozwiązania z zakresu omnichannel w ramach współpracy z, m.in. Carrefour, Axa, Mastercard, czy Philips.

Doświadczenie gromadził również w Fashion House Group i portalu Groupon.

Dołącz do dyskusji: Piotr Kreft odpowiada za rozwój działu e-commerce i marketingu sieci sklepów Ecco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl