4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka
Grupa Żywiec rozpoczyna w sobotę nową loterię podkapslową marki piwa Warka, którą wesprze kampanią w telewizji i internecie. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy: agencje Lvov i The Digitals, dom mediowy MediaVest, dom produkcyjny Papaya Films, Televisor, Studio Global i Roots PR.
By wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić piwo Warka Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się nadruk informujący o nagrodzie. Wygrane paczki chipsów (Lay’s 80 g, do wyboru w pięciu różnych smakach) odebrać można we wszystkich punktach sprzedaży, biorących udział w promocji.
Loteria startuje 1 lipca, a kapsle i zawleczki można będzie wymieniać na nagrody do 31 października. Jest to już trzecia taka wspólna akcja Warki z Lay’s.
Tegoroczną loterię wspierać będzie kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach, która ruszy w połowie lipca. Spot reklamowy, podkreśla jak doskonałe połączenie stanowią piwo i chipsy, a utrzymany jest w konwencji Planety Warka - wyimaginowanego miejsca, w którym spełniają się męskie marzenia.
Działania reklamowe będą też realizowane w serwisach VoD i w social medi oraz poprzez materiały w punktach sprzedaży.
Za organizację loterii odpowiada G3. Kreację komunikacji stworzyła agencja Lvov. Działania w kanale digital i w social mediach realizuje agencja The Digitals, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Papaya, a postprodukcją zajął się Televisor. Opakowania i POSM zaprojektowało Studio Global. Wsparcie public relations zapewnia Roots PR.
Dołącz do dyskusji: 4 mln paczek chipsów Lay’s w loterii piwa Warka