SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity zatrudni agencję eventową

Spółka PKP Intercity chce nawiązać współpracę z firmą, która zajmie się na jej zlecenie realizacją eventów. Umowę z nią zamierza zawrzeć na rok, z możliwością przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.

PKP Intercity zaprosiło firmy i agencje do składania ofert na usługi eventowe dla swoich działań marketingowych.

Wybrana w prowadzonym obecnie postępowaniu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i organizacją tzw. eventu taborowego (dedykowanego pasażerom), eventów wizerunkowych, związanych np. ze różnymi świętami (Dzień Dziecka itp.), eventów wspierających kampanie reklamowe, akcji ambientowych wspierających aktywności w social mediach, festiwali, koncertów itp.

Postępowanie jest podzielone na trzy etapy. W pierwszym zostaną ocenione oferty złożone przez firmy w odpowiedzi na zaproszenie. W drugim - odbędą się spotkania z tymi firmami, których oferty w pierwszym etapie uzyskały największą liczbę punktów. W trzecim prowadzone będą negocjacje.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 8 czerwca.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity zatrudni agencję eventową

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.
Proponuję na początek dwa eventy:
1. Poprawienie rezerwacji on-line, która działa jak chce.
2. Działające normalnie WiFi.
odpowiedź
User
Jancio
Nie mają, na co wydawać kasy? Co tam się dzieje? Poprawcie tabor lepiej, bo jeżdżą dalej przedziałowe, śmierdzące wagony rodem z PRL. Wasz system zamawiania biletów online to jakiś koszmarek digitalowy. Że nie wspomne o braku sieci podczas podróży.
odpowiedź
User
tak pytam...
PO co zadbać o system rezerwacyjny czy wi-fi, jak można skupić się na jakimś przyjemnym evencie taborowym z fajnymi dziewczynami....
odpowiedź