PKP Intercity zatrudni agencję eventową
Spółka PKP Intercity chce nawiązać współpracę z firmą, która zajmie się na jej zlecenie realizacją eventów. Umowę z nią zamierza zawrzeć na rok, z możliwością przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.
PKP Intercity zaprosiło firmy i agencje do składania ofert na usługi eventowe dla swoich działań marketingowych.
Wybrana w prowadzonym obecnie postępowaniu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i organizacją tzw. eventu taborowego (dedykowanego pasażerom), eventów wizerunkowych, związanych np. ze różnymi świętami (Dzień Dziecka itp.), eventów wspierających kampanie reklamowe, akcji ambientowych wspierających aktywności w social mediach, festiwali, koncertów itp.
Postępowanie jest podzielone na trzy etapy. W pierwszym zostaną ocenione oferty złożone przez firmy w odpowiedzi na zaproszenie. W drugim - odbędą się spotkania z tymi firmami, których oferty w pierwszym etapie uzyskały największą liczbę punktów. W trzecim prowadzone będą negocjacje.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 8 czerwca.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity zatrudni agencję eventową
1. Poprawienie rezerwacji on-line, która działa jak chce.
2. Działające normalnie WiFi.