Plany wydawcy 'Surf IT!'
Mediatouch Group, wydawca czasopisma sportowego 'Surf IT!', zapowiada znacznie większą aktywność w nadchodzącym sezonie letnim 2006.
Tytuł będzie zdecydowanie mocniej wspierał akcje sportowe i eventy branżowe. Jednocześnie zacieśni współpracę z zagranicznymi korespondentami i poszerzy grupę polskich czytelników.
Karol Skurzak z Mediatouch Group, odpowiedzialny za strategię rozwoju magazynu, przekonuje, że w najbliższych miesiącach magazyn będzie patronował wszystkim ważnym zawodom sportowym, a także targom i imprezom nawiązującym do wodnego szaleństwa. „Obecnie śledzimy harmonogram przedsięwzięć branżowych i prowadzimy rozmowy patronackie z organizatorami zawodów, przede wszystkim tych w randze Pucharu i mistrzostw Polski w windsurfingu, a także imprez targowych i rozrywkowych. Zamierzamy bardzo mocno zwiększyć nasze zaangażowanie w eventy sportowo-wizerunkowe. Naszym celem jest znaczne zwiększenie dotarcia do miłośników deski i żagla, także poprzez pewne przemodelowanie makiety i treści magazynu” – mówi Karol Skurzak.
'Surf IT!' wraz z numerem marcowym, który właśnie trafił do kolportażu, rozpoczął realizację strategii: zmodyfikował zarówno warstwę graficzną, jak i rozszerzył zakres tematyczny pisma, tak aby jego treść trafiała do szerszych grup odbiorców. Filip Zubczewski, redaktor naczelny 'Surf IT!' mówi: „chcemy, aby tytuły Surf IT! i Snpw IT! nie były postrzegane jako pisma niszowe. Obecnie większy nacisk kładziemy na artykuły skierowane także do mniej zaawansowanych miłośników sportu. Tendencja ta będzie coraz bardziej widoczna: więcej miejsca poświęcimy ćwiczeniom i aspektom treningowym, takim jak prezentacje różnego rodzaju sekwencji i tricków lub poradniki treningowe. Zależy nam, aby każdy magazyn miał do zaoferowania interesujące treści zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak również dla amatorów sportu.” Istotną zmianą wizualną była modyfikacja warstwy graficznej. Stali czytelnicy zauważą wyraźniejszy podział na działy tematyczne (ekspert radzi, podróże, co nowego, zawody). Wydawca zdecydował się również dodać pismu lekkości poprzez swobodniejsze operowanie przestrzenią i publikację znacznie większych, dobrze wyselekcjonowanych fotografii. „Po wprowadzonych zmianach, możemy się teraz śmiało porównać do czołowych tytułów zagranicznych – i to nie tylko w warstwie wizualnej, lecz również merytorycznej. Większość tekstów sportowych, ale także interesujące materiały z najdalszych zakątków globu, przekazują nam zaprzyjaźnieni zawodnicy i pasjonaci sportu z wielu krajów. W ciągu roku udało nam się stworzyć prawdziwą międzynarodową sieć miłośników naszego tytułu, którzy już stale z nami współpracują. Są wśród nich mistrzowie i zawodnicy zajmujący czołowe miejsca w klasyfikacjach. W tym roku będziemy sukcesywnie rozwijać bazę naszych przyjaciół-współpracowników” – dodaje Filip Zubczewski.
Dołącz do dyskusji: Plany wydawcy 'Surf IT!'