SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w lutym 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 76 525 egz. (77 734 egz. w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 67 574 egz. (do lutego 2006 kwartalnik) a na trzecim "Playboy" (Marquard Media Polska) - 54 798 egz. (spadek o 33 proc.).

luty

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 76525 77734
Logo 67574 -
Playboy 54798 81414

2007

luty styczeń
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 76525 122600
Logo 67574 70155
Playboy 54798 97155

W lutym 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes'  - na poziomie 41 731 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 39 211 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 599 egz. (rok wcześniej 19 462 egz.).

luty

2007 2006
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 41731 39211
Manager Magazin 29599 19462

2007

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 41731 45335
Manager Magazin 29599 30935

Podobne informacje - lutowe dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: "Playboy" ostro w dół, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl