Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu
Najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w lutym były TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziałów zanotowały jednak Polsat Cafe i Polsat Play – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych przypadło w lutym TVN Style z 0,43 proc. udziału w rynku. Drugi był kanał TVN Turbo z 0,35 proc. udziału. Liderami wzrostu były Polsat Cafe (0,14 proc. udziału i wzrost o 41,2 proc.) oraz Polsat Play (0,15 proc. udziału i wzrost o 31,9 proc.). Najwięcej straciła kuchnia.tv (0,09 proc. udziału; spadek o 26 proc.).
KANAŁY LIFESTYLOWE | SHR% (4+) | |
Kanał | 2010 luty | 2009 luty |
TVN Style | 0,431 | 0,434 |
TVN Turbo | 0,357 | 0,393 |
Zone Club | 0,169 | 0,211 |
Polsat Play | 0,153 | 0,116 |
Polsat Cafe | 0,137 | 0,097 |
BBC Lifestyle | 0,098 | 0,118 |
kuchnia.tv | 0,085 | 0,116 |
Fashion | 0,039 | 0,031 |
Domo | 0,033 | 0,034 |
Wyniki w komercyjnej grupie docelowej kształtują się podobnie. Najlepsze wyniki w lutym zanotowały TVN Turbo i TVN Style (odpowiednio 0,58 proc i 0,53 proc. udziału). Jako jedyne swój udział poprawiły Polsat Cafe i Polsat Play ( odpowiednio o 78 i 5,5 proc.). Największy spadek zanotował kanał Fashion TV (minus 64 proc.).
KANAŁY LIFESTYLOWE | SHR% (16-49) | |
Kanał | 2010 luty | 2009 luty |
TVN Turbo | 0,581 | 0,629 |
TVN Style | 0,535 | 0,555 |
Zone Club | 0,198 | 0,280 |
Polsat Cafe | 0,184 | 0,103 |
Polsat Play | 0,173 | 0,164 |
BBC Lifestyle | 0,131 | 0,169 |
kuchnia.tv | 0,061 | 0,124 |
Domo | 0,048 | 0,060 |
Fashion | 0,019 | 0,053 |
Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu