Polsat i TVN liderami tygodnia. Przewaga „Faktów” nad „Wiadomościami” wzrosła do 600 tys. widzów
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 kwietnia do 1 maja 2016 roku zmniejszył się o 0,27 pkt. proc. do 11,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,59 pkt. proc. i wyniósł 10,93 proc.
Podium uzupełnia TVP1. Wynik tej stacji to 9,95 proc., po wzroście o 0,37 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,45 proc.; do góry o 0,43 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,86 proc.; do góry o 0,08 pkt. proc.), TV4 (3,50 proc.; bez zmian), TV Puls (3,33 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Info (3,04 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,57 proc.; + 0,20 pkt. proc.), Polsat News (1,03 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,02 proc.; + 0,21 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
18.04.2016 - 24.04.2016 |
25.04.2016 - 01.05.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
733 013 |
11,69% |
690 431 |
11,42% |
2 |
TVN |
722 352 |
11,52% |
660 763 |
10,93% |
3 |
TVP1 |
600 541 |
9,58% |
601 759 |
9,95% |
4 |
TVP2 |
565 449 |
9,02% |
571 462 |
9,45% |
5 |
TVN24 |
236 734 |
3,78% |
233 268 |
3,86% |
6 |
TVN7 |
243 706 |
3,89% |
225 072 |
3,72% |
7 |
TV4 |
219 780 |
3,50% |
211 626 |
3,50% |
8 |
TV PULS |
197 550 |
3,15% |
201 133 |
3,33% |
9 |
TVP INFO |
184 862 |
2,95% |
183 609 |
3,04% |
10 |
Puls 2 |
111 857 |
1,78% |
104 453 |
1,73% |
11 |
TVP Seriale |
86 151 |
1,37% |
94 827 |
1,57% |
12 |
TTV |
98 285 |
1,57% |
92 653 |
1,53% |
13 |
TV6 |
95 219 |
1,52% |
86 442 |
1,43% |
14 |
Polsat2 |
88 835 |
1,42% |
84 388 |
1,40% |
15 |
TVP Rozrywka |
59 795 |
0,95% |
65 133 |
1,08% |
16 |
Polsat News |
58 486 |
0,93% |
62 207 |
1,03% |
17 |
Stopklatka |
50 889 |
0,81% |
61 921 |
1,02% |
18 |
TVP3 |
60 589 |
0,97% |
54 639 |
0,90% |
19 |
Fokus TV |
56 216 |
0,90% |
50 262 |
0,83% |
20 |
Polo TV |
47 653 |
0,76% |
49 217 |
0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,63 pkt. proc. do 13,20 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego wynik uplasował się na poziomie 12,84 proc., po utracie udziału o 0,31 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 8,25 proc., po wzroście o 0,62 pkt. proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka (do góry o 0,05 pkt. proc. do 6,14 proc.).
Wszyscy 16-49 |
18.04.2016 - 24.04.2016 |
25.04.2016 - 01.05.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
331 569 |
13,83% |
303 257 |
13,20% |
2 |
Polsat |
315 316 |
13,15% |
294 940 |
12,84% |
3 |
TVP2 |
183 038 |
7,63% |
189 365 |
8,25% |
4 |
TVP1 |
145 975 |
6,09% |
141 017 |
6,14% |
5 |
TV PULS |
86 788 |
3,62% |
91 968 |
4,00% |
6 |
TV4 |
90 546 |
3,78% |
85 651 |
3,73% |
7 |
TVN7 |
97 656 |
4,07% |
82 861 |
3,61% |
8 |
TVN24 |
54 752 |
2,28% |
55 378 |
2,41% |
9 |
Puls 2 |
53 285 |
2,22% |
48 715 |
2,12% |
10 |
TTV |
44 038 |
1,84% |
45 109 |
1,96% |
11 |
TVP Seriale |
37 770 |
1,58% |
44 356 |
1,93% |
12 |
TV6 |
42 629 |
1,78% |
39 376 |
1,71% |
13 |
Polsat2 |
31 179 |
1,30% |
30 719 |
1,34% |
14 |
Polo TV |
30 129 |
1,26% |
30 006 |
1,31% |
15 |
Stopklatka |
20 401 |
0,85% |
27 196 |
1,18% |
16 |
TVP INFO |
24 512 |
1,02% |
25 943 |
1,13% |
17 |
Fokus TV |
27 491 |
1,15% |
22 345 |
0,97% |
18 |
Discovery |
23 915 |
1,00% |
21 496 |
0,94% |
19 |
TVP Rozrywka |
20 393 |
0,85% |
20 793 |
0,91% |
20 |
TVN Style |
22 112 |
0,92% |
20 725 |
0,90% |
Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN liderami tygodnia. Przewaga „Faktów” nad „Wiadomościami” wzrosła do 600 tys. widzów