SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 11 do 17 kwietnia 2016 roku zmniejszył się o 0,33 pkt. proc. do 11,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,47 proc.

Podium uzupełnia TVP1. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po wzroście o 0,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,81 proc.; do góry o 0,15 pkt. proc.), TVN7 (3,44 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,61 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

04.04.2016 - 10.04.2016

11.04.2016 - 17.04.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

762 648

12,05%

726 156

11,72%

2

TVN

696 680

11,01%

710 733

11,47%

3

TVP1

642 820

10,16%

642 082

10,37%

4

TVP2

568 307

8,98%

559 512

9,03%

5

TVN24

231 601

3,66%

236 248

3,81%

6

TV PULS

232 010

3,67%

215 407

3,48%

7

TVN7

197 006

3,11%

212 957

3,44%

8

TV4

205 294

3,24%

197 600

3,19%

9

TVP INFO

199 386

3,15%

179 548

2,90%

10

Puls 2

104 859

1,66%

108 251

1,75%

11

TTV

94 894

1,50%

99 632

1,61%

12

TVP Seriale

92 260

1,46%

89 771

1,45%

13

TV6

94 565

1,49%

86 260

1,39%

14

Polsat2

88 691

1,40%

85 533

1,38%

15

TVP Rozrywka

65 949

1,04%

66 900

1,08%

16

Polsat News

55 802

0,88%

65 451

1,06%

17

TVP3

57 739

0,91%

54 898

0,89%

18

Stopklatka

51 640

0,82%

50 758

0,82%

19

Nickelodeon

50 666

0,80%

49 176

0,79%

20

Polo TV

47 045

0,74%

46 141

0,74%

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera również awansował TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,83 pkt. proc. do 14,34 proc. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego wynik uplasował się na poziomie 13,42 proc., po utracie udziału o 0,69 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,44 proc., po spadku o 0,03 pkt. proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka (do góry o 0,19 pkt. proc. do 6,20 proc.).

Warto dodać, że sumaryczny udział Jedynki i Dwójki w tej grupie wiekowej wyniósł zaledwie 13,64 proc., czyli był niższy niż udział samego TVN.

Wszyscy 16-49

04.04.2016 - 10.04.2016

11.04.2016 - 17.04.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

330 180

13,51%

335 763

14,34%

2

Polsat

344 811

14,11%

314 254

13,42%

3

TVP2

182 527

7,47%

174 304

7,44%

4

TVP1

146 787

6,01%

145 205

6,20%

5

TV PULS

104 989

4,30%

91 603

3,91%

6

TV4

83 619

3,42%

81 675

3,49%

7

TVN7

78 558

3,21%

80 840

3,45%

8

TVN24

55 545

2,27%

52 909

2,26%

9

Puls 2

48 758

1,99%

48 544

2,07%

10

TTV

45 114

1,85%

44 514

1,90%

11

TVP Seriale

41 886

1,71%

39 502

1,69%

12

TV6

42 753

1,75%

39 462

1,69%

13

Polsat2

32 129

1,31%

29 798

1,27%

14

Polo TV

29 066

1,19%

29 329

1,25%

15

TVP INFO

32 998

1,35%

26 859

1,15%

16

Discovery

19 057

0,78%

23 159

0,99%

17

Eska TV

19 049

0,78%

22 093

0,94%

18

TVP Rozrywka

23 224

0,95%

21 362

0,91%

19

Fokus TV

24 027

0,98%

20 744

0,89%

20

Stopklatka

20 625

0,84%

20 130

0,86%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ooloo
skoro w tvp info sa ludzie pokroju pereiry wlasciwie z ulicy to co sie dziwic
odpowiedź
User
45
Członek rady nadzorczej TVN sponsorował Nowoczesna PO.
Niech im oglądalność spada ;)
odpowiedź
User
jola
warcholska dobra zmiana w tvp info
odpowiedź