Polski start europejskiej kampanii
Primum Public Relations rozpoczęła polską edycję europejskiej kampanii: 'Zdrowe i Przyjazne Miejsce Pracy'.
Kampania realizowana dla Europejskiej Agencji Zdrowia i Bezpieczeństwa w Pracy (OSHA) ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej bezpieczeństwa w pracy, szczególnie wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Duży akcent położony jest na związek pomiędzy kwestiami bezpieczeństwa i zdrowia, a zwiększeniem wydajności firmy oraz podwyższeniem jakości jej produktów. Kampania prezentuje nowe, proekonomiczne podejście do zagadnień BHP jako inwestycji, która owocuje polepszeniem pozycji rynkowej firmy. Kampania realizowana jest w dziesięciu państwach, najmłodszych członkach Unii Europejskiej oraz w dwóch krajach starających się o wstąpienie do UE – Bułgarii i Rumunii przez międzynarodową agencję sieciową Media Consulta International, której partnerem w Polsce jest Primum PR i potrwa do końca 2006 roku.
Primum PR odpowiedzialna jest za działania media relations oraz organizację otwartych seminariów: w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Białymstoku i Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Polski start europejskiej kampanii