SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją

Polskie Radio RDC wprowadza swoją odświeżoną identyfikację wizualną opartą na nowym logotypie. Identyfikację zaprojektowała agencja Kreacja Pro.

- Zdecydowaliśmy się na lifting logo, ponieważ dotychczasowy znak nie wyrażał w pełni wartości, jakie prezentuje Polskie Radio RDC w obecnym formacie - wyjaśnia Jolanta Kaczmarek (na zdjęciu z prawej), prezes rozgłośni. - Dążymy to tego, aby słuchacze mieli jasny przekaz, że jesteśmy rozgłośnią nowoczesną, profesjonalną, a przede wszystkim publiczną, przed którą stoją zupełnie inne cele niż przed rozgłośniami komercyjnymi. Stąd też nasza determinacja w dbaniu o harmonię i przyjazny klimat obecny na antenie RDC - opisuje. 

Nowy logotyp Polskiego Radia RDC przygotowała agencja Kreacji Pro. - Przy projektowaniu znaku skupiałem się na jego nowoczesnej formie, adekwatnej do dynamicznego medium o ustalonej pozycji i prestiżu rozgłośni publicznej - mówi Andrzej Pągowski (na zdjęciu z lewej), grafik i założyciel Kreacji Pro.

Logo to główny element zmienionej identyfikacji wizualnej Polskiego Radia RDC, która właśnie jest wprowadzana. Modyfikacje pojawiły się już m.in. w części materiałów ekspozycyjnych i serwisie internetowym stacji.

Taka identyfikacja ma odzwierciedlać zmiany w Polskim Radiu RDC wynikające z jego strategii na lata 2012-2015. Polegają one m.in. na wprowadzeniu nowej oferty programowej, w tym rozszczepień programowych, rozwoju serwisu internetowego oraz bardziej efektywnym zarządzaniu spółką.

Poprzednia zmiana logotypu RDC nastąpiła w 2004 roku. Obecne logo jest trzecim w historii stacji.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją

43 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvs
Dlaczego nowe logo RDC jest tak bardzo podobne do starego logo TVS?. Porównajcie proszę sami, wystarczy wejść na tvs.pl. I co widzimy: identyczne blokowe rozwiązanie graficzne, podobne liternictwo, pokrywająca się w stu procentach kompozycja. Jedyne różnice to kolorystyka i zaokrąglone kwadraty. Chciaż kwadraty o zaokrąglonych rogach też są używane w TVS już od pewnego czasu. KTO TO LOGO RDC WYBRAŁ???
0 0
odpowiedź
User
RDC - 0,5 procent słuchalności.
Nowe logo nie ma znaczenia dla stacji, której nikt nie słucha. Wystarczy zobaczyć badania RadioTrack MB SMG/KRC. Fala sierpień 2012 - październik 2012 - 0,5 procent. W TOP 30 Radio Track MillwardBrown SMG/KRC w okresie kwiecień-czerwiec 2011 udział 1,1 procent, w okresie kwiecień-czerwiec 2010 wynosił 1,4 procent. Od czerwca 2011 słuchalność spadła o 0,6 p.p.. Dziś RDC słucha 0,5 procent. To jest na granicy błędu statystycznego. Na WirtulanychMediach można przeczytać zapowiedzi zarządu RDC: - " Wyznaczyliśmy sobie cele oparte o konkretny wskaźnik procentowy. Przez najbliższy rok chcemy zwiększyć słuchalność o około 10 procent. Chcemy więc odzyskać słuchaczy, których stacja utraciła przez nietrafione propozycje poprzedniego kierownictwa oraz pozyskać nowych - zapowiada Jolanta Kaczmarek." Na razie spada w tempie 50 procent rocznie. Z tego też powodu żadne nowe logo nie pomoże, nawet jak będzie wierną kopią logo TVS.
0 0
odpowiedź
User
Drogi ttt
Jak płacisz abonament to sam się zapytaj. Jak nie płacisz to nie twoja sprawa ile kosztowało nowe logo. Generalnie logo na poziomie zajęć informatyki z pierwszej gimnazjalnej.
0 0
odpowiedź