Profit dla firm
W grudniu "Finanse dla firm" w Proficie
Wraz z grudniowym numerem Profitu, 21 listopada 2002 roku, ukaże się 32-stronicowy dodatek "Finanse dla firm". Dla senior managerów może on stanowić dodatkowe narzędzie pracy, jako kompendium z zakresu bankowości dla firm, leasingu, obrotu wierzytelnościami i ubezpieczeń dla przedsiębiorstw.
"Dodatki Profitu kierowane są do profesjonalistów, tej części naszej grupy docelowej, która obejmuje grupy od studentów poprzez młodych profesjonalistów i szefów działów aż do prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw. Składają się na nie praktyczne, starannie dobrane i sprawdzone informacje, które pomogą menedżerom sprawniej wykonywać ich zadania. A tym samym, "iść do przodu" na trudnym, konkurencyjnym rynku" - mówi Mariusz Ziomecki, redaktor naczelny Profitu.
"Dodatki tematyczne w Proficie : "Nowe technologie" w październiku oraz "Finanse dla firm" w grudniu cieszyły się dużym zainteresowaniem reklamodawców. W dodatku technologicznym reklamowały się firmy z branży telekomunikacyjnej i softwarowej. W drugim z kolei znalazły się głównie reklamy sektora finansowego (banki, obrót wierzytelnościami). Dla naszych reklamodawców jest to nowy kanał, poprzez który mogą promować produkty dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw." - mówi Maciej Kutak, menedżer tytułów Profit i Newsweek Polska.
Miesięcznik Profit jest niekwestionowanym liderem w swoim segmencie, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i czytelnictwo. Według danych ZKDP jego średnia sprzedaż w pierwszym półroczu 2002 wynosi 61.448 egz. Profit prowadzi w rankingu czytelnictwa PBC General z wynikiem 179.790 osób (CCS, wrzesień 2001 - sierpień 2002). Również według najnowszej fali badań prowadzonych wśród kadry menedżerów PBC PRO Profit zajmuje pierwsze miejsce pod względem czytelnictwa ze wskaźnikiem 8,6% udziału w rynku (PBC PRO, ZCS, wrzesień 2002).
Dołącz do dyskusji: Profit dla firm