Program Jana Pospieszalskiego stracił 160 tys. widzów. Prof. Cieszewski z największą widownią
Program „Jan Pospieszalski. Bliżej” w tym sezonie gromadzi średnio 240 tys. oglądających, o 160 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP Info w czasie emisji talk-show przegrywa walkę o widza z TVN24.
Pierwsze sześć odcinków najnowszego sezonu talk-show Jana Pospieszalskiego (pokazanych w okresie od 5 września do 24 października br., w czwartki o godz. 22.30) oglądało średnio 243 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,74 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek magazynu wyemitowano 24 października br. Obejrzało go 317 tys. widzów. Jego gośćmi byli: prof. Chris Ciszewski, Wojciech Sadurski oraz Barbara Fedyszak-Radziejowska. Widownia pozostałych wydań nie przekroczyła już 300 tys. osób.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
24-10-2013 |
317 074 |
3,43% |
26-09-2013 |
299 415 |
3,29% |
10-10-2013 |
257 536 |
2,96% |
W czasie emisji programu „Jan Pospieszalski. Bliżej” TVP Info zajmuje obecnie drugie miejsce wśród głównych stacji informacyjnych w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN24 (4,11 proc. udziału; „Szkło kontaktowe”, „Dzień po dniu”). Gorzej od informacyjnej stacji Telewizji Polskiej radzi sobie Polsat News (0,80 proc.; „Wydarzenia, opinie, komentarze”, „Sportowe podsumowanie dnia” oraz „Informacje dnia”). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Audycja Jana Pospieszalskiego w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej straciła 162 tys. widzów. Wówczas program śledziło 405 tys. osób, a jego udział wynosił odpowiednio 4,55 proc. i 1,62 proc. Spadek widowni programu to głównie efekt spadku oglądalności całego kanału TVP Info, spowodowanego przeniesieniem pasm lokalnych do TVP Regionalnej oraz zniknięciem stacji z analogowych ofert operatorów. We wrześniu br. udział TVP Info wyniósł 1,24 proc. proc., a rok wcześniej - 3,71 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN24 |
365 410 |
4,11% |
2,19% |
TVP Info - Jan Pospieszalski. Bliżej |
243 315 |
2,74% |
0,68% |
Polsat News |
71 465 |
0,80% |
0,56% |
Program „Jan Pospieszalski: Bliżej” emitowany jest od listopada 2011 roku. Ma formułę talk-show, prezentowane są w nim też reportaże o charakterze śledczym.
Dołącz do dyskusji: Program Jana Pospieszalskiego stracił 160 tys. widzów. Prof. Cieszewski z największą widownią
Chociaz ostatnio przenioslem sie na Republike bardziej;]