Przekąski Lajkonik z nowym hasłem reklamowym „Dobrze się spotkać!” (wideo)
Ruszyła nowa odsłona komunikacji marketingowej słonych przekąsek Lajkonik (produkowanych przez Lajkonik Snacks), oparta na haśle „Dobrze się spotkać!”. Przygotowała ją agencja Opus B, a przy kampanii pracowały też firmy FeelMovie, MojoTribe i MediaVest.
Nowy format reklamowy Lajkonika jest kontynuacją rebrandingu, który marka przeszła w ub.r. Zyskała wtedy nowe logo i opakowania, przy czym jej claimem zawartym w logotypie pozostał „Legendarny smak”.
Teraz ruszyła kampania promująca przekąski Lajkonik pod hasłem „Dobrze się spotkać!”. Reklamy są rozwinięciem pokazywanej w nich etykiety „973 powody do spotkań”. Przedstawiają codzienne radosne spotkania różnych ludzi w scenerii, której niektóre elementy został zastąpione podobnie wyglądającymi przekąskami Lajkonik w odpowiednich rozmiarach.
W kampanii reklamowany jest też nowy produkt - Chrupiące Kulki.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (30- i 15-sekundowa wersja spotu w kanałach z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internecie (m.in. aktywności w social media).
Za kreację i nadzór nad realizacją reklamy odpowiadała agencja Opus B. Produkcją spotu zajęła się firma FeelMovie, a postprodukcją - studio MojoTribe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Przekąski Lajkonik z nowym hasłem reklamowym „Dobrze się spotkać!” (wideo)