„Przekrój” i „Sukces” ze zmienioną aplikacją na iPada
W App Store pojawiła się nowa wersja aplikacji na iPada z tygodnikiem „Przekrój” i miesięcznikiem „Sukces”. Na zlecenie Wydawnictwa Przekrój przygotowała ją firma Infor IT.
W nowej wersji iPadowej aplikacji „Przekroju” i „Sukcesu” wprowadzono pobieranie materiałów w tle oraz oznaczanie nieprzeczytanych treści. Pojawiło się też sporo innych opcji, które sugerowali czytelnicy. Oprócz tekstów z obu magazynów dostępne są rysunki i filmy animowane Marka Raczkowskiego, seriale „Tato! Tato Tato!”, „Celebryci bez litości” i „Kawka & Papieroski” oraz promujący młodych twórców projekt „Twój Przekrój”. Aplikacja - przygotowana przez firmę Infor IT, a oznaczona numerem 1.1.0 - jest już dostępna w App Store.
>>> Artur Rumianek odchodzi z Wydawnictwa Przekrój
Wydawnictwo Przekrój informuje, że kończy przygotowywanie aplikacji z „Przekrojem” i „Sukcesem” na system mobilny Android. Natomiast zmiany ułatwiające nawigację mają zostać wprowadzone na stronie przekroj.pl.
>>> „Przekrój” przeniósł się do Krakowa, ale praca będzie zdalna w całej Polsce
Przypomnijmy, że „Przekrój” i „Sukces” są dostępne na iPadzie od marca br. Jednocześnie wprowadzono odpłatność za wszystkie treści w serwisie przekroj.pl (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Przekrój” i „Sukces” ze zmienioną aplikacją na iPada