Przeszkody na rynku mobilnej reklamy
Prawie 77 milionów mobilnych subskrybentów z USA przypomina sobie, że widziało reklamę na ekranie swojego telefonu.
W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba ta jest aż o 81 procent wyższa - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na najnowsze badanie firmy Nielsen Mobile.
Co prawda sygnalizuje to poprawiającą się sytuację na rynku mobilnej reklamy, ale badanie pokazuje też, ze wzrost jest tutaj niższy niż w przypadku korzystania z mobilnych mediów. Przykładowo większość respondentów ze wspomnianej grupy (63 procent) widzi mobilne reklamy tylko raz w miesiącu lub nawet rzadziej.
Z badania Nielsen Mobile wynika również, że wśród amerykańskich subskrybentów czołowymi kategoriami mobilnych danych są wiadomości SMS (korzysta z nich 53 procent respondentów), a następnie wiadomości MMS (26 procent), gry (21 procent), pobieranie dzwonków (19 procent) oraz mobilny internet (17 procent).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Przeszkody na rynku mobilnej reklamy