Przetarg dla Lata z Radiem rozstrzygnięty
Biuro Promocji Polskiego Radia SA rozstrzygnęło konkurs na kreację dla "Lata z Radiem" PR 1
Zadaniem było opracowanie nowej linii graficznej dla tegorocznej edycji promowanej hasłem "Olimpijskie Lato z Radiem". Konkurs wygrała Agencja Reklamowa DSK.
Na całość oprawy graficznej składają się m. in.: plakaty, bannery stanowiące oprawę sceny, reklama wielkoformatowa, ogłoszenia prasowe, gadżety. Najpopularniejszy program Polskiego Radia, wzorem ubiegłych lat, odwiedzi 20 miejscowości turystycznych, żeby towarzyszyć milionom wiernych słuchaczy podczas wakacyjnych wojaży i uatrakcyjnić im wypoczynek. "Olimpijskie Lato z Radiem" to imprezy z udziałem gwiazd polskiego sportu oraz występy gwiazd polskiej sceny.
DSK przygotowała projekty w ciepłej, wakacyjnej kolorystyce, łącząc elementy sportu - tak istotne w olimpijskim roku - z wypoczynkiem.
Dołącz do dyskusji: Przetarg dla Lata z Radiem rozstrzygnięty