Przetarg dla Morlin rozstrzygniety
MORLINY SA rozstrzygnęły przetarg na kompleksową obsługę dziecięcej marki Morlinki
Zaproszono pięć agencji reklamowych, które prezentowały strategie komunikacji oraz propozycje rozwiązań taktycznych, nie tylko w zakresie klasycznej reklamy, ale i nowych mediów oraz PR.
W obszarze ATL przetarg wygrała agencja full service Just, natomiast działaniami z zakresu BTL oraz PR zajmować się będzie agencja marketingu bezpośredniego Men at Work.
Obie agencje mają ogromne doświadczenie w pracy na rynku reklamy produktów spożywczych. Just pracuje między innymi dla marki Winiary - Danie w 5 minut (od 1999 roku) oraz dla marki Morliny - Indicco.
Men at Work - agencja BTL najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003) - przez kilka ostatnich lat pogłębiała doświadczenie w dziedzinie marketingu dziecięcego.
Dokumentują je sukcesy takich marek, jak Actimel (w 2003) czy Danonki (2001- 2004), dla których MaW prowadził działania marketing services.
Obecnie toczą się prace przygotowawcze do rozpoczęcia kampanii.
Dołącz do dyskusji: Przetarg dla Morlin rozstrzygniety