Przyjaciółka liderem sprzedaży
Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.
Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w grudniu 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 444 728 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 36 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - spadek o 21 proc. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 3 proc.
grudzień | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 645017 | 444728 | 655267 | 464569 |
Tina | 517229 | 363357 | 718341 | 495815 |
Pani Domu | 616741 | 349341 | 766730 | 424236 |
Naj | 558733 | 325351 | 567924 | 335291 |
2006 | ||||
grudzień | listopad | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 645017 | 444728 | 667179 | 362423 |
Tina | 517229 | 363357 | 503885 | 329799 |
Pani Domu | 616741 | 349341 | 588153 | 290300 |
Naj | 558733 | 325351 | 550965 | 271795 |
W całym 2006 roku najwięcej sprzedała ”Przyjaciółka” - średnia sprzedaż ogółem wyniosła 401 299 egz. Na drugim miejscu ”Tina” – 368 397 egz., na trzecim ”Pani Domu” – 347 750 egz. a na ostatnim ”Naj” – 307 495 egz.
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- Twój Styl w dół, Pani zyskuje
Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka liderem sprzedaży