"Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera
'Tina' straciła pozycję lidera wśród poradnikowych tygodników kobiecych. Imponujący wzrost "Pani Domu".
Tylko "Tina" w styczniu 2006 roku zmniejszyła sprzedaż w porównaniu z rokiem 2005 - wynika z danych ZKDP.
Najlepiej sprzedawała się ”Przyjaciółka” (Wydawnictwo Edipresse), której średnia sprzedaż w styczniu 2006 roku wyniosła 514 584 egz. Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.
styczeń | ||||
2006 | 2005 | |||
średni nakład | rozpowszechnianie płatne | średni nakład | rozpowszechnianie płatne | |
Przyjaciółka | 704043 | 514584 | 588341 | 423826 |
Tina | 657007 | 468563 | 749449 | 500424 |
Pani Domu | 703745 | 415667 | 453917 | 220643 |
Naj | 562689 | 310388 | 519644 | 233647 |
wyniki za grudzień 2005 i cały 2005 rok
Dołącz do dyskusji: "Przyjaciółka" powraca na pozycję lidera