PTK Centertel - Filarem Polskiej Gospodarki
Po raz kolejny nagrodzono rynkowe sukcesy oferty sieci IDEA
W dniu 15 listopada 2004 r., podczas uroczystej gali w Teatrze Narodowym w Warszawie spotkali się laureaci konkursu – Filary Polskiej Gospodarki - organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu” i wywiadownię gospodarczą Coface Intercredit Poland. Zdaniem organizatorów rankingu najlepszych polskich przedsiębiorstw – Filary Polskiej Gospodarki – to firmy, które mają decydujący wpływ na rzeczywistość gospodarczą swoich regionów.
Wśród 19 liderów biznesu z 17 regionów naszego kraju – znalazła się Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea, która została zwycięzcą w Warszawie (ex quo z innym operatorem komórkowym - PTC). W uzasadnieniu werdyktu podkreślano sukcesy rynkowe sieci IDEA, które są efektem skutecznie realizowanej strategii rynkowej Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel. Operator sieci Idea w 2004 r. umacnia pozycję rynkową skutecznie pozyskując klientów (wzrost prawie o 1 mln w ciągu 9 m-cy), wprowadza liczne innowacyjne oferty (Nowy POP, Jedna Idea, Nowa Idea dla Firm) - atrakcyjne dla klientów oraz uzyskuje bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe. Przychody PTK Centertel po trzech kwartałach 2004 r. wyniosły ponad 4,1 mld zł, a rok wcześniej były o niespełna miliard mniejsze. W trzecim kwartale br. operator Idei umocnił ponadto swą pozycję rynkową, szczególnie w segmencie ofert abonamentowych (podstpaid) i obecnie posiada pozycje lidera w tym segmencie rynku komórkowego - z 34,3 proc. udziałów. Znaczenia miały także liczne działania sponsoringowe i charytatywne realizowane przez sieć Idea, zarówno w Warszawie, jak i na terenie całego kraju (np. wystawy rzeźb Igora Mitoraja czy wystawa „Idea Leonardo. Geniusz i jego machiny” czy wyścig kolarski Idea Mazovia Tour). Nagrodę (statuetkę Filar Polskiego Biznesu i dyplom) odebrał z rąk organizatorów rankingu Sławomir Skrodzki, prezes zarządu Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel, który podziękował za to zaszczytne wyróżnienie w świecie biznesu i zapowiedział dalsze uatrakcyjnianie oferty sieci IDEA - w celu jeszcze pełniejszego zaspokojenia potrzeb w zakresie usług mobilnych, nawet u najbardziej wymagających klientów.
Przypomnijmy, że w 2004 r. Polska Telefonia Komórkowa Centertel i jej Prezes Zarządu Sławomir Skrodzki, zostali nagrodzeni licznymi wyróżnieniami i nagrodami:
17.01.2004 r. laureatami XIII edycji konkursu organizowanego przez Business Centre Club – LIDER POLSKIEGO BIZNESU.
31.01.2004 r. Prezes Sławomir Skrodzki odebrał na Zamku Królewskim w Warszawie nagrodę Polskiego Klubu Biznesu – BUSINESSMAN ROKU,
W marcu br. podczas Gali Mobile Internet – Idea uzyskała dwie nagrody (Złote Statuetki Wirtualnego Aparatu): Prezes Zarządu Sławomir Skrodzki został nagrodzony tytułem MENEDŻERA ROKU, a taryfa Zrób To Sam w Idea POP została uznana za najlepszą USŁUGĘ ROKU.
7.04.br. usługa IdeaMIX (łącząca zalety preapid i postpaid) została nagrodzona CERTYFIKATEM WPROST.
21.09.br. Idea została otrzymała tytuł STUDENCKIEJ MARKI ROKU w badaniach opinii studenckiej StudentBus przyznany przez magazyn Student News
26.10.br. kampania marketingowa Idei - „MMS w porzo yes!” przygotowana przez agencję Eskadra BTL została uznana najlepszą niskobudżetową kampania marketingowa na świecie - w konkursie THE GLOBES AWARD.
Dołącz do dyskusji: PTK Centertel - Filarem Polskiej Gospodarki