Reklamy TV w komputerach coraz bliżej
Reklamy w stylu TV są coraz bliżej ekranów naszych komputerów, pisze BBC
Reklamodawcy są zadowoleni z sześciotygodniowego pilotażowego programu, prowadzonego wspólnie przez Microsoft i Unicast. W czasie jego trwania na stronach wybranych serwisów można było natknąć się na pełnoekranowe, krótkie projekcje wideo, mające pretendować do miana alternatywy dla denerwujących okienek pop-up i innych, mało przyjaznych użytkownikom sieci rodzajów reklamy.
Jak twierdzą firmy stojące za projektem, odbiorcy natrafiający na wideo reklamę nie byli zdenerwowani w stopniu podobnym temu towarzyszącemu irytacji przy pokazywaniu się wyskakującego okienka pop-up z reklamą :) Testy prowadzono między innymi na stronach serwisów About.com, CBS Sportsline, Gamespot, iVillage i Lycos. Na 3,5 tys. ankietowanych odbiorców reklam nowego typu, jak wspominają przedstawiciele Unicast, tylko 28 proc. było niezadowolonych z przerywania im sieciowego surfingu nową formą reklamy.
Podobno już pierwsze serwisy, jak Forbes.com czy weather.com zainteresowane są wykorzystywaniem komercyjnym nowej technologii.
Dołącz do dyskusji: Reklamy TV w komputerach coraz bliżej