SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w TVN o 10 proc. droższe. „X Factor” za 89 tys. zł

W cenniku TVN na maj reklamy średnio kosztują 9,9 proc. więcej niż przed rokiem. Najdroższe są spoty przy rozrywkowych show „X Factor” i  „You Can Dance”.

Zgodnie z majowym cennikiem reklamowym TVN spoty przy „X Factor” kosztują od 62,1 do 89,4 tys. zł (wszystkie kwoty podane w tekście dotyczą reklam 30-sekundowych). Rok temu show był emitowany w niedzielne, a nie sobotnie wieczory, a za reklamy przy nim trzeba było zapłacić trochę więcej - od 81,5 do 95 tys. zł.

>>> „You Can Dance”: 500 000 widzów mniej, ale TVN liderem

Nieco tańsze niż przed rokiem są również spoty przy „You Can Dance - po prostu tańcz”. Obecnie kosztują one od 48,9 do 66,5 tys. zł, podczas gdy w maju ub.r. ich maksymalna cena wynosiła 69,1 tys. zł.

Staniały też reklamy przy programie Szymona Majewskiego. Teraz na taki spot trzeba wydać 33,1-33,7 tys. zł, natomiast rok temu było to od 22,3 do 44,1 tys. zł. Za to droższe są reklamy przy talk show Kuby Wojewódzkiego - kosztują od 32,6 do 47,4 tys. zł, podczas gdy przed rokiem ich ceny wynosiły od 16,1 do 41,6 tys. zł.

>>> Kuba Wojewódzki na fali: zyskał widzów i lideruje 

Wśród seriali TVN najdroższe dla reklamodawców są te emitowane w niedzielne wieczory: „Prawo Agaty” i reality show „Surowi rodzice”. Spoty przy tym pierwszym kosztują od 48,8 do 61,7 tys. zł, a przy drugim - od 45,3 do 61,4 tys. zł. Natomiast za reklamę przy „Na Wspólnej” trzeba zapłacić 46,4 tys. zł, czyli 7,3 tys. zł mniej niż rok wcześniej.

>>> „Fakty” straciły 400 tys. widzów 

Z kolei spoty przy „Faktach” kosztują 56,1 tys. zł (przy emisji w niedzielę), 52,5 tys. zł (przy emisji w dzień powszedni) lub 49 tys. zł (przy emisji w sobotę). To sporo mniej niż przed rokiem, kiedy ceny reklam przy tym programie wynosiły 60,7-61,1 tys. zł.

TVN udostępnił cennik i rozpoczyna sprzedaż reklam na maj jako pierwszy z głównych nadawców telewizyjnych. W ubiegłym tygodniu swoją majową ofertę reklamową zaprezentowała firma Atmedia reprezentująca 60 kanałów tematycznych (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Reklamy w TVN o 10 proc. droższe. „X Factor” za 89 tys. zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lamia
To zrozumiałe. Wspieranie tuby, co by korytko nie uciekło ;) Gdybym była związana ze WSIą, też bym kupiła. Wklepać w ytuba: sakiewicz do tvn' ;), wpisy
- dla dzielnych i samodzielnych (niemodnych) pzdr
odpowiedź
User
wszystko na sprzedaz......
Patrzac na target Xfactora.....to tam jedynie moga pojawiac sie reklamy.....preparatow na wzdedcia i pryszcze, zenada panowie Wojewodzki, Kuzniar i Mozil.... warto dla pieniedzy zostac tabloidowym niczym....?
odpowiedź
User
Q
konkurencja (disco polo tv) rośnie, plebs będzie maił dylemat czy tvn czy disco polo...
odpowiedź