Rekordowa sprzedaż biletów przez telefon
Rekordowa sprzedaż biletów przez Call Center Poland SA
Po raz kolejny Call Center Poland SA współpracowała z agencją eventowo-promocyjną Alter Art w zakresie sprzedaży biletów przez telefon. Na koncert Ibrahima Ferrera w Sali Kongresowej sprzedano ponad 200 biletów wykorzystując infolinię i aplikację PayByPhone służącą do bezpiecznych płatności on line.
Jest to rekordowy wynik dla tego typu projektów, biorąc pod uwagę fakt, że liczba biletów była ograniczona. Kwota telefonicznych transakcji w Call Center Poland obsłużonych przez Polcard przekroczyła 25 000 PLN.
Call Center Poland SA rozpoczęła współpracę z Alter Art w maju 2002 roku sprzedażą biletów na koncert Manu Chao, później firma obsługiwała telefoniczną sprzedaż biletów na koncerty takich gwiazd jak Cesaria Evora, The Chemical Brothers, Moby, The Residents, Basement Jaxx.
Ten kanał sprzedaży biletów cieszy się największą popularnością przy okazji koncertów dedykowanych dla nieco starszej publiczności o wysublimowanych gustach muzycznych (Cesaria Evora, The Residents, Ibrahim Ferrer) - organizowanych w teatrach lub salach koncertowych. Status tych osób pozwala na zakup nie tylko biletów, ale również uregulowanie płatności kartą kredytową (jedyna dopuszczalna płatność w telefonicznym centrum zamówień).
Dla wygody Klientów Call Center Poland umożliwia odbiór biletów przed koncertem (z opcji tej skorzystało 60% zamawiających bilety na ostatni koncert), dostarczenie kurierem na terenie Warszawy (23%) i przesyłka listem priorytetowym (17%).
Usługa PayByPhone (płatności kartą w systemie IVR) jest oferowana przez Call Center Poland SA od lipca 2002. Jako pierwsza na rynku firma umożliwia dokonywanie transakcji przez telefon bez konieczności podawania jakichkolwiek danych z karty płatniczej.
PayByPhone, czyli bezpieczne płatności przez telefon, ma wszechstronne zastosowanie, m.in.:
Właściciel karty płatniczej chcący dokonać zakupu w firmie korzystającej z usług Call Center Poland S.A. wybiera specjalny numer telefonu, który może być podany np. w katalogu wysyłkowym czy na stronie WWW. Po uzyskaniu połączenia z konsultantem, przekazuje swoje dane teleadresowe oraz dane dotyczące zamówienia. Konsultant potwierdza zamówienie i udziela instrukcji co do dalszego postępowania. Następnie przełącza potencjalnego klienta na system typu IVR (Interactive Voice Response), w którym używając klawiatury telefonu podaje on dane dotyczące swojej karty i zatwierdza transakcję. Wszelkie dane dotyczące karty nie pozostają na serwerze Call Center Poland SA, a są bezpośrednio kierowane do centrum autoryzacji kart.
Nowością w tego typu usługach jest zastosowanie technologii IVR do dokonywania płatności. PayByPhone, nowatorski System Autoryzacji Kart Płatniczych firmy Webtel, umożliwia realizację płatności przez klientów za pośrednictwem telefonu z udziałem tzw. "czynnika ludzkiego" ale z eliminacją konieczności jawnej prezentacji danych krytycznych, podlegających szczególnej ochronie w procesie autoryzacyjnym tj. numeru karty płatniczej.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż biletów przez telefon