Rekordowa sprzedaż "Mody na Zdrowie"
300 tys. egzemplarzy to wynik sprzedaży urodzinowego numeru "Mody na Zdrowie" - ekskluzywnego magazynu dla klientów aptek.
Niewątpliwie wpływ na taki sukces ma system dystrybucji. "Moda na Zdrowie" jest kupowana w prenumeracie przez właścicieli aptek, a następnie wręczana w prezencie przez farmaceutów klientom, którzy dokonali zakupów na określoną kwotę. "Modę na Zdrowie" posiada w swojej ofercie blisko 3 tysiące aptek - podano w komunikacie.
"Miesięcznik jest wykorzystywany przez apteki do promowania własnych placówek oraz budowania lojalności pacjentów" - tak zainteresowanie właścicieli aptek zakupem tytułu tłumaczy prof. Henryk Mruk, specjalista w dziedzinie marketingu farmaceutycznego z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Medioznawca prof. Tomasz Goban-Klas zwraca uwagę na skuteczność miesięcznika jako narzędzia reklamy, promocji i PR. "Moda na Zdrowie" jest niekonwencjonalnym środkiem działania. Przez swój system dystrybucji dociera do silniej zainteresowanych i motywowanych czytelników i klientów, a przez sposób dystrybucji (wręczanie przez farmaceutę) nawiązuje lepsze relacje komunikacyjne z wybranym czytelnikiem. Aura profesjonalizmu i zażyłości przenosi się wówczas na psychologiczne oddziaływanie materiałów, tak redakcyjnych, jak i promocyjnych".
"Moda na Zdrowie" to ogólnopolski miesięcznik obecny na rynku prasowym od 3 lat. Statystyczna czytelniczka magazynu to młoda kobieta, dbająca o zdrowie i urodę. Aptekę odwiedza co najmniej 2 razy w miesiącu i kupuje wówczas leki, kosmetyki i parafarmaceutyki dla siebie i rodziny.
Okładka listopadowego numeru "Mody na Zdrowie" została wyróżniona przez Izbę Wydawców Prasy w prestiżowym konkursie Grand Front 2005.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa sprzedaż "Mody na Zdrowie"