Ricola wraca z kampanią „Życzymy Ci tego, co najlepsze” (wideo)
Z początkiem stycznia br. wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Po grudniowej przerwie, producent szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola powrócił z kampanią telewizyjną, którą rozpoczął jesienią.
Marka kontynuuje komunikację opartą na platformie „Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze”, która kultywuje szeroko rozumiany i ważny dla konsumentów element Wellbeingu. Ricola wspiera życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżającym dla ust i gardła.
W ramach kampanii zaplanowane są działania w telewizji: 15 - sek. spot emitowany będzie w TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego. Kampania potrwa do końca lutego br.
Havas Media zajmuje się obsługą mediową marki Ricola od 2019 roku – w lutym ub.r. brand po raz pierwszy reklamował się w radiu.
Dołącz do dyskusji: Ricola wraca z kampanią „Życzymy Ci tego, co najlepsze” (wideo)