RMF dalej numerem jeden
Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka" a poprawił się wynik "Trójki"
Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC w dalszym ciągu największy udział w rynku radiowym ma RMF FM. W okresie wrzesień-listopada 2004 udział RMF wyniósł 22,7%, ale w stosunku do poprzednia badania (sierpień-październik 2004) oznacza to spadek o 0,1%. Również o 0,1% spadła sluchalność Radia Zet.
Kolejny znaczący spadek zanotowała radiowa "Jedynka". Swoje wyniki poprawiła "Trójka".
Udział w rynku słuchalności ogół badanych (15 – 75 lat) | ||
|
IX 2004 – XI 2004 |
VIII 2004 – X 2004 |
RMF FM |
22,7% |
22,8% |
ZET |
20,6% |
20,7% |
PR-1 |
15,0% |
15,6% |
PR-3 |
5,8% |
5,5% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Zasięg Dzienny | ||
|
IX 2004 – XI 2004 |
VIII 2004 – X 2004 |
RMF FM |
27,9% |
28,4% |
ZET |
25,5% |
25,6% |
PR-1 |
16,5% |
17,2% |
PR-3 |
6,7% |
6,8% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Dołącz do dyskusji: RMF dalej numerem jeden