SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Rodzinka.pl” wygrała z konkurencją, 12 mln zł z reklam

Pierwszy sezon komediowego serialu TVP 2 “Rodzinka.pl” oglądało więcej widzów niż śledziło w tym czasie konkurencyjne kanały. Produkcja podniosła też widownię stacji w stosunku do ub.r. i przyniosła 11,8 mln zł z reklam.

“Rodzinka.pl” nadawana była w środy o godz. 20.45 i 21.15. Średnia oglądalność 26 odcinków pierwszej serii wyniosła 3,24 mln widzów, co przełożyło się na 21,12 proc. udziału w grupie 4+ i 23,23 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Największą widownię gromadził drugi odcinek, który przyciągnął przed ekrany 4,44 mln oglądających.

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania komediowej opowieści TVP 2 notowała słabsze wyniki. Średnia widownia stacji wynosiła bowiem 2,44 mln osób, co dawało jej odpowiednio 16,09 proc. i 17,04 proc. udziału.

Dwójka w czasie emisji “Rodzinki.pl” była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu z udziałem w 4+ na poziomie 20,05 proc. znalazła się stacja TVN, emitująca wtedy “W11 - Wydział Śledczy” i “You Can Dance - Po prostu tańcz!”. Dalej były: Jedynka (“1920. Wojna i miłość”, “Operacja życie”; 13,76 proc.) i Polsat (film fabularny, mecz Ligi Mistrzów; 13,05 proc.). W grupie 16-49 TVP 2 też była liderem mając jeszcze większą przewagę nad drugim TVN.

>>> Fotorelacja z planu serialu “Rodzinka.pl

Wpływy reklamowe z serialu wyniosły 11,8 mln zł (dane cennikowe netto). Z danych telemetrycznych wynika, że produkcję śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 30-44 lata i ci po pięćdziesiątce, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

“Rodzinka.pl” to serial opowiadający perypetie pięcioosobowej rodziny - rodziców oraz ich trzech synów. W rolę rodziców - państwa Boskich - wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak. Produkcja oparta jest na kanadyjskim formacie „The Parents”. 19 maja br. ruszyły zdjęcia do drugiej serii, którą TVP 2 pokaże jesienią br. (więcej na ten temat).


Widownia serialu “Rodzinka.pl” odcinek po odcinku

Data Godz. Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
02-03-2011 20:45 3 907 882 23,18% 23,05%
02-03-2011 21:10 4 437 575 27,33% 27,97%
09-03-2011 20:46 3 158 729 19,57% 20,80%
09-03-2011 21:10 3 403 147 22,36% 23,47%
16-03-2011 20:45 3 110 065 19,10% 21,60%
16-03-2011 21:11 3 564 544 23,53% 26,52%
23-03-2011 20:44 2 960 209 18,92% 19,84%
23-03-2011 21:11 3 004 645 20,46% 22,51%
30-03-2011 20:46 3 145 540 20,07% 21,30%
30-03-2011 21:11 3 483 002 23,35% 25,19%
06-04-2011 20:47 3 271 376 20,26% 21,78%
06-04-2011 21:14 3 573 148 23,28% 25,40%
13-04-2011 20:46 2 986 951 18,47% 22,44%
13-04-2011 21:14 3 187 589 20,49% 23,21%
20-04-2011 20:47 2 782 641 18,42% 19,89%
20-04-2011 21:14 3 234 175 22,07% 23,99%
27-04-2011 20:46 2 843 720 18,38% 20,44%
27-04-2011 21:13 3 543 766 22,79% 24,66%
04-05-2011 20:46 3 053 823 18,99% 22,47%
04-05-2011 21:12 3 846 263 24,55% 28,63%
11-05-2011 20:45 2 497 087 17,89% 20,03%
11-05-2011 21:13 2 929 271 21,08% 23,24%
18-05-2011 20:48 2 656 620 18,82% 21,08%
18-05-2011 21:16 3 197 186 21,72% 24,13%
25-05-2011 20:47 2 847 409 19,05% 22,31%
25-05-2011 21:15 3 608 726 24,10% 26,06%
Średnia 3 241 722 21,12% 23,23%



Oglądalnośc konkurencji w czasie emisji produkcji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Rodzinka.pl 3 241 722 21,12% 23,23%
TVN 3 077 191 20,05% 17,59%
TVP 1 2 112 686 13,76% 10,65%
Polsat 2 003 553 13,05% 15,37%

 

Profil widowni serialu

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 32,08% 67
Kobiety 67,92% 131
Wiek  4-9 4,01% 68
 10-15 6,16% 91
16 - 19 3,80% 68
20 - 24 3,71% 47
25 - 29 7,28% 82
30 - 34 8,82% 107
35 - 39 10,28% 139
40 - 44 6,54% 102
45 - 49 6,71% 98
50 - 54 8,35% 104
55 - 59 8,27% 107
60+ 26,07% 129
Wlk. miasta Wieś 46,57% 119
< 50 tys. 23,75% 99
50-100 tys. 6,87% 80
100-200 tys. 6,59% 81
> 200 tys. 16,23% 81
Zawód Top management 7,41% 85
Pracownicy średniego szczebla 17,08% 114
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,55% 88
Emeryci 32,71% 127
Inni 25,24% 82
Wykształcenie Podstawowe 50,02% 111
Średnie 26,83% 91
Wyższe 12,98% 103
Inne 10,17% 80


 

Dołącz do dyskusji: “Rodzinka.pl” wygrała z konkurencją, 12 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam Szostak
Ja i moi znajomi ogladamy Operacje Zycie! Rodzinka owszem, ale wole prawdziwe historie...
0 0
odpowiedź
User
walter
bardzo słaby serial
0 0
odpowiedź
User
Marcin
jak już oglądałem to na TVP HD
0 0
odpowiedź