Rośnie sprzedaż miesięczników poradnikowych
"Claudia" awansowała na pozycję lidera poradnikowych miesięczników dla kobiet.
W październiku 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż wyniosła 480 254 egz. - to ponad 12,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) - 467 282 egz. (wzrost o 1,5 proc.) a na trzecim ”Olivia” (Axel Springer Polska), która sprzedała się w liczbie 465 023 egz. (wzrost o 19 proc.).
październik | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Claudia | 480254 | 425605 |
Świat Kobiety | 467282 | 460362 |
Olivia | 465023 | 389594 |
Dobre Rady | 449102 | 477246 |
Poradnik Domowy | 410380 | 289399 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotowała "Olivia".
2006 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Claudia | 480254 | 475132 |
Świat Kobiety | 467282 | 476835 |
Olivia | 465023 | 373722 |
Dobre Rady | 449102 | 475213 |
Poradnik Domowy | 410380 | 432789 |
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- Przyjaciółka liderem poradnikowych tygodników dla kobiet
- Newsweek obronił pozycję lidera
- Rośnie sprzedaż dzienników regionalnych
- Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami
- Super Express wyprzedził Dziennik
- "Twój Styl" powrócił na pozycję lidera
- "Twist" liderem
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięczników poradnikowych