Rusza kampania wizerunkowa sklepów Komfort
Pod hasłem "wybierz piękno, poczuj komfort" rozpoczyna się kampania reklamowa sieci sklepów Komfort. Akcję obejmującą prasę, telewizję, outdoor przygotowała agencja reklamowa S4.
Celem rozpoczynającej się kampanii reklamowej sieci sklepów Komfort jest wzmocnienie jej wizerunku jako eksperta w branży podłogowej oraz pokazanie, jak zmiana podłogi może odmienić każde mieszkanie. Jednocześnie akcja wspiera promuje najnowszy katalog firmy - "Wybierz piękno, poczuj komfort".
Kampania adresowana jest zarówno do stałych klientów sklepów Komfort, jak i osób, które dopiero zamierzają zmienić swą podłogę. Działania o zasięgu ogólnopolskim obejmują prasę, telewizję, outdoor (billboardy), a także materiały POS w sklepach.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiast zaplanowaniem i zakupem mediów zajęły się domy medowie Carat i Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania wizerunkowa sklepów Komfort