Ruszył nowy system do sprzedaży e-wydań
Firma Digital Content uruchomiła w całości zrealizowany w Polsce system sprzedaży e-wydań.
Składa się on z dwóch zasadniczych elementów: serwisu internetowego http://www.e-kiosk.pl/ oraz e-Kiosk Readera – darmowego czytnika e-wydań.
– Startujemy z ofertą dziesięciu tytułów publikowanych przez trzech wydawców – Motor-Presse, IDG i Magnum-X, przeznaczonych przede wszystkim dla mężczyzn – mówi Piotr Kubiszewski, prezes Digital Content sp. z o.o. – W ofercie e-Kiosk.pl znajdują się takie tytuły, jak „Men's Health”, „auto, motor i sport”, „PC World Komputer”, „Nowa Technika Wojskowa” itd. – dodaje. – Z kolejnymi wydawcami prowadzimy rozmowy, z czego w kilku przypadkach są one bardzo zaawansowane.
Dlaczego e-wydania?
– E-wydania łączą zalety dwóch mediów: prasy tradycyjnej, zawierającej wysokiej jakości informacje, oraz Internetu (szybkość dostępu i szeroki wachlarz wartości dodanych, takich jak multimedia – animacje, muzyka itp.) – mówi Krzysztof Krala, dyrektor IT w Digital Content sp. z o.o. – Jedną z przyczyn obserwowanego w ostatnim czasie spadku sprzedaży prasy są jej funkcjonalne braki w porównaniu do coraz powszechniejszego Internetu. Możliwość pełnotekstowego przeszukiwania wszystkich e-wydań zapisanych na dysku, sporządzania notatek i zakreślania wybranych fragmentów, obsługa adresów internetowych to jedne z wielu zalet czasopism dystrybuowanych w systemie e-Kiosk – dodaje Krala. Nie do pominięcia jest fakt, że znika koszt druku i tradycyjnej dystrybucji, czego skutkiem jest często znacząco niższa cena e-wydań w porównaniu z ich papierowymi odpowiednikami.
Digital Content sp. z o.o. powstała w grudniu 2004 roku we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Ruszył nowy system do sprzedaży e-wydań